דני פרנקו / אם ירצו שאשאר, נמצא את הדרך

מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו: ליאור שגב עלה לשחק פצוע, אורי קוקיה היה ענק ובאמת כולם נתנו מלחמה אדירה. המאמן, שהוביל את האדומים לגמר הגביע, ימשיך לשתי עונות נוספות. הפועל תל אביב חגגה ניצחון שלישי העונה בדרבי וגמר גביע, המאמן: פרנקו זכה עם הפועל ירושלים באליפות המדינה, שהייתה הראשונה בתולדותיה, .

1997 · הפועל תא, עוזר מאמן ; מנ×
מנ×"לת לי×'ת ×"על ×'×›×"ורסל ×"× ×™ פרנקו ממשיך ×'×"פועל ת א ×¢×" 2024 from basket.co.il
חניכיו של דני פרנקו השיגו אמש (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות והפעם בעין שרה, 74:76 על עירוני נהריה, שבפעם השלישית העונה הפסידה לאלופה בדרמה של השניות האחרונות . 2001 · גליל עליון, עוזר מאמן . ליאור שגב עלה לשחק פצוע, אורי קוקיה היה ענק ובאמת כולם נתנו מלחמה אדירה. 1997 · הפועל תא, עוזר מאמן ; דני פרנקו חתם לשנתיים נוספות בהפועל תא. מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו: עוד לא הציעו לי להאריך חוזה. דני פרנקו, הפועל תל אביב.

עוד לא הציעו לי להאריך חוזה.

אני מוריד את הכובע בפניהם ועכשיו צריך להראות המשכיות, סיכם פרנקו. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. חניכיו של דני פרנקו השיגו אמש (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות והפעם בעין שרה, 74:76 על עירוני נהריה, שבפעם השלישית העונה הפסידה לאלופה בדרמה של השניות האחרונות . ערב גדול, לא בגלל היריבה א א א א ( שנה גודל ). ליאור שגב עלה לשחק פצוע, אורי קוקיה היה ענק ובאמת כולם נתנו מלחמה אדירה. דני פרנקו, הפועל תל אביב. פרנקו זכה עם הפועל ירושלים באליפות המדינה, שהייתה הראשונה בתולדותיה, . ההצלחה במשחקי הדרבי ובגביע המדינה סללה את הדרך להמשך ההתקשרות בין האדומים למאמן. דני פרנקו חתם לשנתיים נוספות בהפועל תא. מאמין שנוכל להתרגש ולרגש יחד, אמר פרנקו. האם פרנקו יזכה בגביע ובהארכת חוזה מוקדמת? כפי שפורסם לראשונה בישראל היום, המאמן שהוביל את האדומים לגמר הגביע לראשונה מאז 1994, .

פרנקו זכה עם הפועל ירושלים באליפות המדינה, שהייתה הראשונה בתולדותיה, . דני הצליח להגיע לשחקנים ולגרום להם לרצות לשמור. עוד לא הציעו לי להאריך חוזה. האם פרנקו יזכה בגביע ובהארכת חוזה מוקדמת? 1997 · הפועל תא, עוזר מאמן ;

א א א א ( שנה גודל ). ×
×"× ×™ פרנקו Danifranko Fake Twitter from pbs.twimg.com
כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. האם פרנקו יזכה בגביע ובהארכת חוזה מוקדמת? א א א א ( שנה גודל ). ערב גדול, לא בגלל היריבה המאמן, שהוביל את האדומים לגמר הגביע, ימשיך לשתי עונות נוספות. מאמין שנוכל להתרגש ולרגש יחד, אמר פרנקו. עוד לא הציעו לי להאריך חוזה. דני פרנקו, הפועל תל אביב.

אם ירצו שאשאר, נמצא את הדרך

המאמן, שהוביל את האדומים לגמר הגביע, ימשיך לשתי עונות נוספות. האם פרנקו יזכה בגביע ובהארכת חוזה מוקדמת? מאמין שנוכל להתרגש ולרגש יחד, אמר פרנקו. א א א א ( שנה גודל ). דני הצליח להגיע לשחקנים ולגרום להם לרצות לשמור. אני מוריד את הכובע בפניהם ועכשיו צריך להראות המשכיות, סיכם פרנקו. אם ירצו שאשאר, נמצא את הדרך ערב גדול, לא בגלל היריבה ההצלחה במשחקי הדרבי ובגביע המדינה סללה את הדרך להמשך ההתקשרות בין האדומים למאמן. מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו: ליאור שגב עלה לשחק פצוע, אורי קוקיה היה ענק ובאמת כולם נתנו מלחמה אדירה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. פרנקו זכה עם הפועל ירושלים באליפות המדינה, שהייתה הראשונה בתולדותיה, .

מאמין שנוכל להתרגש ולרגש יחד, אמר פרנקו. 2001 · גליל עליון, עוזר מאמן . חניכיו של דני פרנקו השיגו אמש (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות והפעם בעין שרה, 74:76 על עירוני נהריה, שבפעם השלישית העונה הפסידה לאלופה בדרמה של השניות האחרונות . כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו:

עוד לא הציעו לי להאריך חוזה. מנ×
מנ×"לת לי×'ת ×"על ×'×›×"ורסל מאמן חו×"ש מרץ ×"× ×™ פרנקו from www.basket.co.il
אם ירצו שאשאר, נמצא את הדרך מאמין שנוכל להתרגש ולרגש יחד, אמר פרנקו. כפי שפורסם לראשונה בישראל היום, המאמן שהוביל את האדומים לגמר הגביע לראשונה מאז 1994, . ערב גדול, לא בגלל היריבה א א א א ( שנה גודל ). מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו: ההצלחה במשחקי הדרבי ובגביע המדינה סללה את הדרך להמשך ההתקשרות בין האדומים למאמן. עוד לא הציעו לי להאריך חוזה.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

עוד לא הציעו לי להאריך חוזה. אני מוריד את הכובע בפניהם ועכשיו צריך להראות המשכיות, סיכם פרנקו. פרנקו זכה עם הפועל ירושלים באליפות המדינה, שהייתה הראשונה בתולדותיה, . הפועל תל אביב חגגה ניצחון שלישי העונה בדרבי וגמר גביע, המאמן: כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. א א א א ( שנה גודל ). חניכיו של דני פרנקו השיגו אמש (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות והפעם בעין שרה, 74:76 על עירוני נהריה, שבפעם השלישית העונה הפסידה לאלופה בדרמה של השניות האחרונות . 2001 · גליל עליון, עוזר מאמן . מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו: 1997 · הפועל תא, עוזר מאמן ; ליאור שגב עלה לשחק פצוע, אורי קוקיה היה ענק ובאמת כולם נתנו מלחמה אדירה. האם פרנקו יזכה בגביע ובהארכת חוזה מוקדמת? דני פרנקו, הפועל תל אביב.

דני פרנקו / אם ירצו שאשאר, נמצא את הדרך. דני פרנקו חתם לשנתיים נוספות בהפועל תא. ליאור שגב עלה לשחק פצוע, אורי קוקיה היה ענק ובאמת כולם נתנו מלחמה אדירה. כפי שפורסם לראשונה בישראל היום, המאמן שהוביל את האדומים לגמר הגביע לראשונה מאז 1994, . מאמן הפועל תא דני פרנקו פותח את כל הקלפים ושולח מסר לבוסים שלו: 2001 · גליל עליון, עוזר מאמן .

Posting Komentar

0 Komentar